Hjelpesenter for brukere av Kirkenes24

Synes du det er utfordrende å ta i bruk nye tjenester? Det har vi full forståelse for! Vi har opprettet dette hjelpesenteret for å gjøre det lettere for deg å begynne å bruke Kirkenes24.no.
Under kan du finne svar på vanlige spørsmål; Vi forsøker å bruke mest bilder og film for å forklare, så det skal være lettest mulig for alle.

Har du andre spørsmål enn de som er listet under? Send oss gjerne en e-post til [email protected].

Velg hva du trenger hjelp til:

Vanlige spørsmål:

Hvorfor kommer ikke min artikkel/arrangement opp med en gang?

For å sikre at vi kan tilby deg en god oversikt over hva som skjer i Kirkenes og Sør-Varanger moderer vi alt før det publiseres for alle. Det betyr at ditt innlegg vil bli tilgjengelig senest neste virkedag. Vi beklager at det kan oppstå noe venting, men dette sikrer kvaliteten på innholdet og at du kan føle deg trygg på at denne plattformen ikke misbrukes.

Hva koster det å bruke Kirkenes24?

Kirkenes24 er helt gratis å bruke for absolutt ALLE!

Utgivere: Sør-Varanger Utvikling Redaktører: Christine Galschjødt, Sør-Varanger Utvikling Kontakt: [email protected]

Kirkenes24: Nothing Hill Dr. Palmstrøms Vei 15 9900 Kirkenes